کانتنت وان |متخصص محتوا

درباره محتوا و سئو

برون سپاری محتوا
محتوا و سئو

برون‌سپاری محتوا چیست؟ و کاربرد آن در کجاست؟

تولید محتوا کم ‌هزینه‌ترین راه برای جذب مخاطبین است. برای اینکه مخاطبین زیادتری داشته باشیم، باید حجم محتوای تولید شده زیاد و وسیع باشد. حال ما برای آنکه بتوانیم محتوای بیشتری را تولید کنیم، باید بخشی از کار را به نیروهای دیگر بسپاریم. در این مرحله ممکن است برای تولید محتوای مناسب به مشکل برخورد کنیم و آن این است که، افراد تیم محتوا مهارت و یا زمان لازم را برای تولید محتوای مناسب نداشته باشند. به همین دلیل باید تولید بخشی از محتوا و یا تمام آن را به افراد یا شخصی خارج از تیم کاری خود بسپاریم٬ که به این کار برون‌سپاری محتوا گفته می‌شود. برای برون‌سپاری محتوا چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟ اولین کاری که در این مرحله باید انجام دهیم این است که، نیاز و هدفمان را برای نوع محتوای خود کاملا مشخص کنیم تا نیازهایی را که داخل تیم‌تان نمی‌توانید رفع کنید از برون‌سپاری کمک بگیرید. باید اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنید و در اختیار برون‌سپار محتوا قرار دهید. از دیگر نکاتی که در برون‌سپاری محتوا اهمیت دارد، هزینه محتوا است، که ابتدا باید برنامه بازاریابی‌تان را بررسی کنید. تولید محتوا یک کار کارشناسی است، به همین دلیل براساس کاری که انجام

بخوانیم ...
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
محتوا و سئو

چرا باید برای سایت یا شبکه اجتماعی محتوا تولید کنیم؟

در حال حاضر شبکه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط با مخاطبین است، به همین منظور باید یک سری نکات را برای حفظ ارتباط با آن‌ها و رشد بهتر در تولید محتوا رعایت کرد تا نتیجه مطلوب را بدست آورد در غیر اینصورت نظر مخاطبین را جلب نمی‌کند و در رسیدن به هدف دچار مشکل می‌شویم. چه نکاتی را در تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی باید رعایت کرد؟ در ابتدا باید در نظر داشته باشیم به دنبال جذب چه مخاطبی هستیم و آنها به دنبال چه نوع محتوایی هستند، سپس باید هدف و مخاطبین خود را در نظر داشته باشیم تا در راستای رسیدن به آن‌ هدف، فعالیت‌های لازم را انجام دهیم. یکی از مهم‌ترین مواردی که در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیار اهمیت دارد، نگارش درست و تولید محتوای با‌کیفیت است زیرا اگر پیام شما شیوا و روان نباشد باعث می‌شود مخاطب از صفحه شما خارج شود، به همین دلیل باید محتوای شما به‌گونه ای باشد که مخاطب را در صفحه شما نگه دارد و باعث افزایش سئو سایتتان خواهد شد. دلایل مهمی که برای بازاریابی شبکه های اجتماعی از تولید محتوا استفاده می‌کنیم: ۱)بازاریابی محتوا مکمل تمام روش‌های تجاری شما خواهد بود. ۲)سرمایه گذاری در

بخوانیم ...
اهمیت بازاریابی محتوا
محتوا و سئو

بازاریابی محتوا و دلیل اهمیت آن

تمرکز اصلی در بازاریابی محتوا، تولید و توزیع محتوای باارزشی است که بتواند علاوه بر حفظ مخاطبین قبلی، مخاطبین جدید را هم جذب نماید. در ادامه به بررسی اینکه چرا بازاریابی محتوا اهمیت دارد خواهیم پرداخت. اولین عاملی که بازاریابی محتوا را پر اهمیت می­‌کند، اعتمادی است که در مخاطبین ایجاد می‌­کند؛ یعنی محتوای شما ‌می‌­تواند به گونه‌­ای باشد که سبب ایجاد اعتماد در مخاطبان شما گردد که در این‌­صورت برند شما پرطرفدار گشته و هم­چنین خرید محصولات­تان نیز افزایش خواهد یافت. عامل دیگری که سبب اهمیت بازاریابی می­‌شود، ایجاد آگاهی بیش­تر از برند برای مخاطبان است. در واقع هدفی که در پی آن هستیم این است که محتوای تولیدشده توسط مخاطبین مشاهده شود و نسبت به آن واکنش نشان دهند. دلیل دیگر استفاده از بازاریابی محتوا افزایش بازدید از سایت شما و بهبود سئو می­‌باشد. همان­طور که می­‌دانید، هر چه شما بتوانید کیفیت محتوای خود را بالا ببرید؛ بازدید از وب­‌سایت شما بیش­تر خواهد شد البته درست است که الگوریتم موتورهای جست­وجو مانند گوگل روزبه‌­روز تغییر می‌­کند اما هنگامی که شما محتوایی آموزنده با کلیدواژه‌­های مناسب تولید کنید و هر روز محتوای تولیدشده را به‌­روزرسانی نمایید؛ درنتیجه سئو بهتری خواهید داشت و در رتبه بالاتری در موتورهای جست­‌وجو قرار

بخوانیم ...
چگونگی تولید محتوا
محتوا و سئو

تولیدکننده محتوا باید چه اصولی در نظر داشته باشد؟

اگر همین حالا از شما بپرسند که تولیدکننده محتوا کیست و چه کاری را انجام می­‌دهد، شاید نتوانید جواب این سوال را به راحتی بدهید؛ اما به عنوان یک تعریف کلی می­‌توانیم بگوییم که تولیدکننده محتوا در واقع کسی است که از طریق کانال‌­ها و بسترهای مشخص، انواع مختلفی از محتوا هم­چون متن، تصویر، ویدیو و … را برای مخاطبانی که کاملا از نیاز آن­ها آگاه است، تولید می­‌کند تا به هدف مطلوبی که مد نظرش است برسد. چگونگی تولید محتوا در ادامه می­‌خواهیم به بررسی این موضوع که تولید محتوا چگونه باید باشد؛ بپردازیم: اولین اصل از اصول تولید محتوا این است که بتوانیم منظورمان را در قالب یک جمله و به سادگی بیان کنیم. در واقع محتوایی بهتر است که بتواند در ساده‌­ترین شکل ممکن، مفهوم را به مخاطب برساند. یکی از اصلی‌­ترین کارهایی که ما می­‌بایست در تولید محتوا انجام دهیم این است که اگر به عنوان مثال هزار کلمه در مورد موضوعی نوشته‌­ایم، بتوانیم در حدود صد کلمه از آن استخراج کنیم؛ بدون آنکه به مفهوم و هدف محتوا و هم­چنین فهم مخاطب لطمه‌­ای وارد کند. حتی می­‌توانیم بگوییم آن تولیدکننده­‌ی محتوایی موفق ­تر است که بتواند از همین صد کلمه نیز یک جمله­‌ی کامل و

بخوانیم ...
تولید محتوا در رسانه
محتوا و سئو

تولید محتوا با تبلیغات در رادیو و تلویزیون چه تفاوتی دارد؟

صدا از طریق رادیو و پس از آن تصویر توسط تلویزیون پا به خانه‌­های مردم گذاشتند. در حدود سال ۱۹۲۰ میلادی تولید محتوا خیلی پررنگ نبود و تبلیغات رونق بیشتری در رادیو و تلویزیون داشت. در دهه ۱۹۳۰ میلادی، شرکت Procter & Gamble تصمیم به تولید اولین سریال رادیویی گرفت؛ در میان این سریال که پرطرفدار هم شده بود، تبلیغاتی در مورد صابون­‌های تولید شده توسط شرکت نیز پخش می­شد که این صابون­‌ها را به مخاطبین سریال معرفی نمود. البته کش پیدا کردن این سریال و سبک خاص آن سبب شد تا از اصطلاح Soap Opera به معنی نمایش صابونی(آبکی) برای این سریال و سایر سریال­‌های مشابه در تلویزیون و رادیو استفاده گردد. اینترنت، عصری پر محتوا پس از رادیو و تلویزیون این اینترنت بود که پای خود را به خانه­‌های مردم باز کرد. چه کسی تصورش را می­‌کرد که اینترنت تا این حد بتواند زندگی­‌ها را تغییر دهد! یا اینکه تا این اندازه همه را وابسته به خود کند که برایشان زندگی بدون اینترنت سخت و کسالت­‌بار باشد. شاید کمتر کسی می­توانست چنین روندی را برای اینترنت پیش­‌بینی کند. پس از توسعه و افزایش وبلاگ­‌ها، به وجود آمدن موتورهای جست­‌وجوگری هم­چون گوگل و پیدایش شبکه­‌های اجتماعی؛ تولید محتوا وارد

بخوانیم ...
تعریف محتوا چیست
محتوا و سئو

تعریف محتوا چیست ؟ با مفهوم محتوا آشنا شوید!

تعریفی ساده­‌تر از محتوا اگر بخواهیم ساده‌­تر به تعریف محتوا نگاه کنیم، محتوا همان مطالب آموزشی موجود در کانال­‌های تلگرامی است، یا همان پست­‌هایی است که در اینستاگرام سبب خندیدنمان می­‌شود، یا ویدیوهایی است که در آپارات یا شبکه­‌های مختلف مشاهده می­‌کنیم، حتی کتاب­‌های الکترونیک و مقاله­‌های موجود در وبسایت­‌ها نیز می­توانند محتوا باشند. به طور خلاصه می­توانیم بگوییم هر چیز قابل درکی برای انسان که در بستر کانال­‌های دیجیتال یا غیر دیجیتال قابل انتشار است، محتوا نامیده می­شود. تولید محتوا حال که با مفهوم محتوا به طور کامل آشنا شدیم؛ می­توانیم به وجود آوردن هر مطلب قابل درک برای انسان­‌ها که در راستای یک هدف خاص باشد را تولید محتوا بدانیم. به عبارتی دیگر تولید محتوا یعنی نوشتن، طراحی، ضبط و ساخت هرچیزی که برای انسان‌ها قابل درک باشد و قابل انتشار در بسترهای مختلف است. برای رسیدن به هدف­‌هایی همچون کسب درآمد (مستقیم یا غیرمستقیم)، افزایش فروش، وفادارسازی مشتری و … . در واقع ممکن است حتی شما با نوشتن یک مطلب یا ثبت یک تصویر یا ساخت یک ویدیو و یا هر عملی مانند این‌­ها در حال انتقال اطلاعات باشید، در این حالت می­توان گفت که شما در حال تولید محتوا هستید. تولید محتوا به هر صورتی

بخوانیم ...
توضیح محتوا چیست
محتوا و سئو

محتوا چیست؟

محتوا چیست و محتوای خوب و با کیفیت دارای چه ویژگی هایی باید باشد تا استاندارد لازم را دارا باشد و دسته بندی های محتوایی چه چیزهایی هستند؟.

بخوانیم ...
تمام حقوق این وب سایت نزد برند "کانتنت وان" محفوظ می باشد.

کپی رایت 2020 | طراحی شده توسط AppliedPlan